MYBEE PRIVĀTUMA POLITIKA
 
 
MyBee Latvia (turpmāk tekstā – mēs vai Sabiedrība) novērtē un aizsargā personas datu privātumu un drošību, tāpēc šajā Privātuma politikā (turpmāk tekstā – Privātuma politika) skaidrojam, kā mēs rīkojamies ar mūsu klientu un citu datu subjektu (turpmāk tekstā – Jūs vai klients) personas datiem, lietojot: a) MyBee tīmekļa lietotni (turpmāk tekstā – tīmekļa lietotne); b) MyBee transportlīdzekļus – automašīnas (turpmāk tekstā – transportlīdzekļi); c) MyBee tīmekļvietni www.mybee.lv (turpmāk – vietne) un d) noslēdzot ar mums Abonēšanas līgumu; e) sazinoties ar mums pa tālruni, e-pastu vai sociālajos tīklos.
Mēs veicam atbilstošus pasākumus, lai nodrošinātu, ka mums sniegtie personas dati – jebkura informācija, ko var izmantot personas identificēšanai, – vienmēr ir drošībā un ka mēs apstrādājam personas datus saskaņā ar Regulu (ES) 2016/679 (turpmāk – VDAR) piemērojamiem datu aizsardzības tiesību aktiem, mūsu iekšējām politikām, vadlīnijām un procedūrām.
Šajā privātuma politikā mēs sniedzam svarīgāko strukturēto informāciju par jūsu personas datu aizsardzību, t. i., kādus personas datus mēs vācam, kā un kāpēc tos izmantojam, uz kāda juridiskā pamata tos apstrādājam, cik ilgi tos glabājam, kam tos nododam, kā arī par mūsu pienākumiem jūsu personas datu apstrādē, jūsu tiesībām un to īstenošanas metodēm. Svarīgākā informācija par jūsu personas datu apstrādi ir sniegta tabulās šīs Privātuma politikas 14 nodaļā. Lūdzu, veltiet laiku, lai iepazītos ar šo Privātuma politiku, un, ja jums rodas kādi jautājumi, sazinieties ar mums.
Ja izmantojat tīmekļa lietotni un/vai tīmekļa vietni, mēs pieņemam, ka esat iepazinies ar šo privātuma politiku un tajā norādītajiem jūsu personas datu apstrādes nolūkiem, metodēm un procedūrām. Ja nevēlaties, lai jūsu personas dati tiktu apstrādāti, kā aprakstīts šajā Privātuma politikā, lūdzu, neizmantojiet tīmekļa lietotni un/vai tīmekļa vietni un nesniedziet mums savus personas datus nekādā citā veidā.
Privātuma politika ir pastāvīgi mainīgs dokuments, tāpēc nepieciešamības gadījumā mēs to varam uzlabot, mainīt un atjaunināt. Tādēļ laiku pa laikam apmeklējiet tīmekļa vietni vai tīmekļa lietotni, kur vienmēr atradīsiet jaunāko Privātuma politikas versiju. Mēs arī papildus informēsim jūs par būtiskākajām izmaiņām Privātuma politikā un vienmēr publicēsim atjaunināto versiju mūsu tīmekļa vietnē un tīmekļa lietotnē.
Ir veiktas jaunākās izmaiņas privātuma politikā, un tās ir spēkā no 2023. gada 27 februāra.
 
1. DEFINĪCIJAS
 
Šajā privātuma politikā ir definēti šādi termini:
Mēs jeb Sabiedrība ir MyBee Latvia, sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas dibināta un darbojas saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, juridiskās personas kods: 40203431136, juridiskā adrese: Zemitāna iela 9 k-1, LV-1012, Rīga, Latvijas Republika.
Pakalpojumi vai MyBee Pakalpojumi ir visi pakalpojumi, ko Sabiedrība piedāvā un sniedz Jums, tostarp, cita starpā, i) Transportlīdzekļa noma (lietošana); ii) Transportlīdzekļa un tajā esošo aktīvu uzturēšana, apdrošināšana, kā norādīts Abonēšanas līgumā; iii) citi pakalpojumi, kas tiek sniegti tīmekļa lietotnē un/vai tīmekļa vietnē.
Klients ir fiziskā persona, kas ar mums noslēgusi Abonēšanas līgumu, vai, ja Abonēšanas līgumu ar mums noslēgusi juridiska persona, tad fiziskā persona, kas to pārstāv, kā arī fiziskā persona, kurai persona, kas ar mums noslēgusi Abonēšanas līgumu, ir piešķīrusi atļauju turēt un īslaicīgi lietot Transportlīdzekli.
Tīmekļa vietne ir tīmekļa vietne, kas pieejama www.mybee.lv .
Tīmekļa lietotne ir programmatūras funkcionalitātes, iestatījumi, funkcijas un citi pakalpojumi, kas tiek nodrošināti, izmantojot tīmekļa vietni, un kas tiek izmantoti, lai veiktu darbības saistībā ar MyBee Transportlīdzekļa nomu un Pakalpojumu piegādi – Transportlīdzekļa rezervēšanu, Abonēšanas līguma noslēgšanu un/vai citas saistītās darbības, kas tajā paredzētas.
Konts ir fiziskas vai juridiskas personas digitālais konts personiskai lietošanai, kas izveidots tīmekļa lietotnē vai tīmekļa vietnē.
Abonēšanas līgums ir līgums par Pakalpojumu sniegšanu, kas noslēgts starp Klientu un Sabiedrību.
EEZ ir Eiropas Ekonomikas zona, kurā ietilpst Eiropas Savienības valstis un Lihtenšteina, Islande un Norvēģija.
Citiem terminiem ir tāda nozīme, kāda tiem piešķirta un definēta VDAR un/vai Pakalpojumu līgumā.
 
2. UZ KĀDA JURIDISKĀ PAMATA MĒS APSTRĀDĀJAM JŪSU PERSONAS DATUS?
 
Jūsu personas datus, kas norādīti šajā privātuma politikā, mēs apstrādājam uz šādiem juridiskajiem pamatiem:
  • noslēdzot, izpildot, mainot un administrējot Abonēšanas līgumu (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts);
  • pildot juridiskos pienākumus un mums piemērojamo tiesību aktu prasības (VDAR 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts);
  • īstenojot mūsu un trešo personu likumīgās intereses (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts);
  • īstenojot jūsu piekrišanu (VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts, VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts, VDAR 6. panta 2. punkts). VDAR 9. panta 2. punkta a) apakšpunkts).
Piemērojamajos tiesību aktos noteiktajā apjomā un apstākļos jūsu personas datu apstrādei var piemērot vienu vai vairākus no iepriekš minētajiem juridiskajiem pamatiem. Jūsu personas datu apstrādes nolūki un juridiskie pamati ir detalizēti aprakstīti un izklāstīti šīs Privātuma politikas 14.nodaļā.
 
3. KĀDIEM NOLŪKIEM UN KĀDUS PERSONAS DATUS MĒS VĀCAM?
 
Mēs apkopojam un apstrādājam tikai tādus jūsu personas datus, kas ir pietiekami un nepieciešami, lai sasniegtu mērķus, kādiem tie tiek apstrādāti. Jūsu personas datu apstrādes nolūki un savākto personas datu saraksts ir detalizēti aprakstīti un izklāstīti šīs Privātuma politikas 14.nodaļā.
No jums saņemtos personas datus (kad izmantojat tīmekļa lietotni, Pakalpojumus un/vai tīmekļa vietni) mēs varam apvienot ar personas datiem, ko esam ieguvuši no citiem publiskiem vai pieejamiem avotiem (piemēram, ar datiem, kas iegūti, izmantojot tīmekļa vietnes sīkfailus, vai ar datiem, kas likumīgi iegūti no trešām personām u. c.).
 
4. VAI JŪS VARAT NESNIEGT SAVUS PERSONAS DATUS UN/VAI NEPIEKRIST SAVU PERSONAS DATU APSTRĀDEI?
 
Jūsu personas dati tiek vākti un apstrādāti, lai noslēgtu vai izpildītu Abonēšanas līgumu ar jums un/vai lai mēs varētu sniegt Pakalpojumus un ātri un atbilstoši reaģēt uz jūsu pieprasījumiem un sūdzībām. Pieņemsim, ka jūs nesniedzat savus datus, sniedzat tos ar kļūdām vai atsakāties tos sniegt tālāk. Tādā gadījumā mēs, iespējams, nevarēsim noslēgt un/vai izpildīt Abonēšanas līgumu, sniegt Pakalpojumus un pienācīgi reaģēt uz jūsu pieprasījumiem, sūdzībām un/vai citām prasībām, kas prasa mūsu rīcību. Attiecīgi personas datu nesniegšana vai atteikšanās turpināt sniegt noteiktus personas datus nozīmēs, ka Abonēšanas līgums ar jums netiks noslēgts vai tiks izbeigts.
Ja mēs apstrādājam jūsu personas datus, pamatojoties uz leģitīmām interesēm, mēs esam izsvēruši pretējas intereses un esam nolēmuši, ka, ņemot vērā personas datu apstrādes nolūku un veiktos pasākumus, mūsu (vai attiecīgās trešās puses ) intereses apstrādāt jūsu personas datus nav svarīgākas par jūsu interesēm vai pamattiesībām un pamatbrīvībām, kas prasa personas datu aizsardzību. Šādā gadījumā jums ir tiesības saņemt plašāku informāciju par šo apstrādi un/vai tiesības iebilst pret jūsu personas datu apstrādi, pamatojoties uz likumīgām interesēm.
Gadījumos, kad mēs apstrādājam personas datus, pamatojoties uz jūsu piekrišanu, jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu, un datu apstrāde, pamatojoties uz jūsu piekrišanu, tiks pārtraukta.
Privātuma politikas 10. nodaļā ir sniegta plašāka informācija par jūsu tiesībām.
 
5. VAI MĒS KOPĪGOJAM JŪSU PERSONAS DATUS AR CITIEM?
 
Jā, visus jūsu personas datus vai to daļu Sabiedrība izpauž šādiem datu saņēmējiem: dažādiem pakalpojumu sniedzējiem, uzņēmumiem, kas ietilpst tajā pašā grupā, kurā darbojas Sabiedrība, kompetentajām iestādēm un citiem datu pārziņiem, kuriem ir tiesības uz informāciju saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem un/vai mūsu likumīgajām interesēm. Tāpat, saņemot jūsu piekrišanu, jūsu personas dati var tikt izpausti jūsu norādītajām personām un/vai uzņēmumiem.
Sabiedrība izmanto dažādus pakalpojumu sniedzējus (piemēram, serveru un mākoņdatošanas pakalpojumu, IT pakalpojumu, identitātes pārbaudes, maksājumu iekasēšanas, audita, grāmatvedības, juridisko, nodokļu konsultāciju pakalpojumu, prasījumu administrēšanas, parādu iekasēšanas, analītikas, tiešā mārketinga, klientu apkalpošanas un citu pakalpojumu sniedzējus). Visi pakalpojumu sniedzēji ir noslēguši ar mums pakalpojumu un datu apstrādes līgumus un ir uzskatāmi par jūsu personas datu apstrādātājiem, kuri var apstrādāt jūsu personas datus tikai saskaņā ar mūsu norādījumiem un stingri ievērojot apstrādes nolūkus. Visiem datu apstrādātājiem, tāpat kā mums, ir jānodrošina jūsu personas datu drošība saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem.
Lai nodrošinātu netraucētu Pakalpojumu sniegšanu un kvalitāti, var būt nepieciešams nosūtīt dažus jūsu personas datus citiem uzņēmumiem, kas pieder tai pašai uzņēmumu grupai kā Sabiedrība. Starpgrupas uzņēmumi, tāpat kā citi pakalpojumu sniedzēji, tiek uzskatīti par datu apstrādātājiem, un uz tiem attiecas visi datu apstrādātājiem piemērojamie noteikumi un nosacījumi.
  • Nepieciešamības gadījumā un juridiski pamatotu iemeslu dēļ mēs jūsu personas datus sniedzam arī pakalpojumu sniedzējiem, kas ir atsevišķi datu pārziņi, kā arī dažādām iestādēm, organizācijām un citiem datu pārziņiem, kuriem ir tiesības saņemt informāciju saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem un/vai mūsu leģitīmajām interesēm. Piemēram:negadījuma un/vai autoavārijas gadījumā jūsu dati tiks nosūtīti apdrošināšanas sabiedrībām un, ja nepieciešams, citām negadījumā iesaistītajām pusēm;
  • pēc naudas sodu saņemšanas par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem mums ir tiesības un noteiktos gadījumos arī pienākums, pamatojoties uz mūsu rīcībā esošajiem transportlīdzekļa datiem, izpaust attiecīgajām iestādēm (piemēram, policijai) datus par personu, kas ir pārkāpusi ceļu satiksmes noteikumus;
  • mums ir tiesības un noteiktos gadījumos arī pienākums nodot informāciju par jums kompetentām iestādēm (piemēram, tiesībaizsardzības iestādēm, tiesām, citām strīdu izšķiršanas iestādēm), lai izmeklētu krāpšanu, noziegumus, novērstu noziegumus un veiktu citas izmeklēšanas;
  • pēc soda naudu saņemšanas par autostāvvietu pārkāpumiem mums ir tiesības un dažos gadījumos arī pienākums nodot jūsu datus autostāvvietu īpašniekiem vai noteiktiem iekasēšanas uzņēmumiem, kas sazinās ar mums to vārdā;
  • ja jūs neizpildāt savas finansiālās saistības saskaņā ar Abonēšanas līgumu un nesamaksājat parādu paziņojumā norādītajā termiņā, mums ir tiesības nodot jūsu personas datus parādu piedziņas uzņēmumiem, tiesu izpildītājiem un tiesām, lai sāktu parādu piedziņas procesu;
  • ja, slēdzot vai izpildot Parakstīšanās līgumu, tiek izmantots galvinieks, gan Parakstīšanās līgumu, gan parāda dokumentus var nodot galviniekam tiešai parāda piedziņai;
  • jūsu personas dati var tikt nosūtīti arī citiem datu pārziņiem (apdrošināšanas sabiedrībām, transportlīdzekļu tehniskās apkopes pakalpojumu sniedzējiem vai citiem papildu pakalpojumu sniedzējiem);
  • jūsu personas dati var tikt nosūtīti arī citiem pakalpojumu sniedzējiem, kas ir neatkarīgi datu pārziņi un kuru piedāvājumus, akcijas un spēļu kampaņas esat piekritis saņemt;
  • jūsu personas dati var tikt nodoti arī sociālo tīklu platformu operatoriem, ja jūs veicat aktīvas darbības mūsu sociālo tīklu profilos (piemēram, Facebook, LinkedIn).
 
6. VAI MĒS PĀRSŪTĀM DATUS ĀRPUS EEZ?
 
Datu apstrādātāji un neatkarīgie datu pārziņi, ar kuriem mēs kopīgojam jūsu personas datus, parasti atrodas Eiropas Savienības dalībvalstīs vai glabā mums uzticētos datus Eiropas Savienības valstīs. Tomēr ir gadījumi, kad rūpīgi izvēlēti pakalpojumu sniedzēji (piemēram, Google, Microsoft Azure u. c.) un pārziņi (piemēram, sociālo tīklu platformu LinkedIn, Facebook u. c. operatori) apstrādā personas datus ārpus EEZ.
Šādos gadījumos mēs rūpīgi ievērojam uzraudzības iestāžu praksi un vadlīnijas attiecībā uz personas datu pārsūtīšanu ārpus EEZ un rūpīgi izvērtējam nosacījumus, saskaņā ar kuriem dati tiek pārsūtīti un var tikt apstrādāti un uzglabāti pēc pārsūtīšanas ārpus EEZ. Turklāt, lai nodrošinātu atbilstošu datu drošības līmeni un garantētu likumīgu datu pārsūtīšanu, ja iespējams, mēs parakstām Eiropas Komisijas apstiprinātās standarta līguma klauzulas par datu pārsūtīšanu ārpus EEZ vai nodrošinām, ka tas tiek darīts citādi saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) normām. Privātuma politikas 14. nodaļā ir sniegta plašāka informācija, ja jūsu personas dati tiek nosūtīti ārpus EEZ.
 
7. VAI MĒS VEICAM AUTOMATIZĒTU LĒMUMU PIEŅEMŠANU UN/VAI PROFILĒŠANU?
 
Sabiedrība izmanto automatizētu lēmumu pieņemšanu, tostarp profilēšanu, lai izpildītu Līguma noteikumus (piemēram, pabalstu piešķiršana u. c.) un sniegtu pielāgotus tiešā mārketinga pakalpojumus (piemēram, izsūtītu jaunumus tikai ieinteresētiem klientiem). Attiecīgi Sabiedrība var vākt, analizēt un apstrādāt personas datus, piemērojot īpašus algoritmus un prognozēšanas modeļus par jūsu izvēli, uzvedību, Pakalpojumu izmantošanas kritērijiem, iztērētajām summām un līdzīgām īpašībām. Visām šīm veiktajām darbībām nav nekādu juridisku vai līdzīgi nozīmīgu seku jums.
 
8. CIK ILGI MĒS GLABĀJAM JŪSU PERSONAS DATUS?
 
Mēs apstrādājam un glabājam jūsu personas datus ne ilgāk, kā to prasa apstrādes nolūks(-i) vai kā to prasa likums. Sīkāka informācija par iespējamiem jūsu personas datu apstrādes nolūkiem un šiem nolūkiem apstrādāto personas datu glabāšanas termiņiem ir norādīta šīs Privātuma politikas 14. nodaļā.
Beidzoties noteiktajam jūsu datu apstrādes un glabāšanas termiņam, mēs dzēšam jūsu personas datus vai uzticami un neatgriezeniski anonimizējam tos pēc iespējas ātrāk saprātīgā termiņā, kas nepieciešams šādas darbības veikšanai.
Jūsu personas datus var glabāt ilgāk, nekā norādīts šajā privātuma politikā, tikai tad, ja:
  • jūsu dati ir nepieciešami, lai pienācīgi administrētu parādu vai kaitējumu (piemēram, jūs neesat izpildījis savas finansiālās un/vai mantiskās saistības vai esat nodarījis kaitējumu Sabiedrībai vai citām personām), lai izmeklētu strīdu, sūdzību, nodrošinātu mūsu vai trešo personu tiesiskās intereses;
  • Sabiedrībai ir nepieciešams, lai tā varētu aizstāvēties pret esošām vai draudošām prasībām, pretenzijām vai tiesas prāvām, lai īstenotu savas tiesības;
  • ir pamatotas aizdomas par pārkāpumiem vai nelikumīgām darbībām, par kurām notiek vai var notikt izmeklēšana;
  • dati ir nepieciešami, lai nodrošinātu informācijas sistēmu drošību, integritāti un noturību (piemēram, pamanot aizdomīgas darbības kontā, mobilajā lietotnē, tīmekļa vietnē u. c.);
  • ir arī citi tiesību aktos paredzētie iemesli.
 
9. KĀ MĒS NODROŠINĀM JŪSU PERSONAS DATU DROŠĪBU?
 
Mēs apstrādājam jūsu personas datus atbildīgi un droši, ievērojot savus iekšējos datu apstrādes noteikumus un atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu personas datus pret nesankcionētu datu apstrādi, nejaušu nozaudēšanu, iznīcināšanu, destrukciju, bojāšanu, pārveidošanu, izpaušanu vai jebkādām citām nelikumīgām apstrādes darbībām. Attiecīgi mēs ievērojam šādus būtiskus datu apstrādes principus:
  • mēs vācam personas datus tikai noteiktiem un likumīgiem mērķiem;
  • mēs apstrādājam personas datus godprātīgi un tikai primārajam mērķim;
  • mēs glabājam personas datus ne ilgāk, nekā to prasa noteiktie mērķi vai tiesību akti;
  • mēs uzticam personas datu apstrādi tikai tiem darbiniekiem, kuriem ir piešķirtas šādas tiesības un oficiāla piekļuve;
  • mēs apstrādājam personas datus, tikai piemērojot atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus;
  • mēs izpaužam personas datus trešām personām tikai tad, ja tam ir juridisks pamats;
  • attiecīgā gadījumā informējam Valsts datu aizsardzības inspekciju par reģistrētiem vai iespējamiem personas datu drošības pārkāpumiem;
  • mēs periodiski rīkojam datu aizsardzības apmācības saviem darbiniekiem;
  • mēs periodiski veicam iekšējos un/vai ārējos IT drošības auditus;
  • mēs mainām, pielāgojam un pastāvīgi uzlabojam dažādus procesus, lai nodrošinātu pēc iespējas drošāku personas datu vākšanu, saņemšanu, pārsūtīšanu, izmantošanu u. c. apstrādes posmus.
Mēs uzsveram, ka regulāri uzraugām savas sistēmas, lai konstatētu iespējamus pārkāpumus vai uzbrukumus. Tomēr nav iespējams nodrošināt pilnīgu internetā pārraidītās informācijas drošību vai novērst pārkāpumus, jo īpaši tos, kas var rasties jūsu neuzmanības vai datu izpaušanas citiem dēļ. Ņemot to vērā, mēs atzīmējam, ka jūs personīgi uzņematies arī risku, iesniedzot personas datus, izmantojot interneta savienojumu, izmantojot tīmekļa lietotni un tīmekļa vietni. Jūs arī uzņematies visu risku, kas saistīts ar jūsu Konta datu brīvprātīgu izpaušanu citiem un/vai jūsu personas datu, ko saņemat tieši no mums, neuzmanīgu izmantošanu.
 
10. KĀDAS IR JŪSU TIESĪBAS?
 
Ja mēs apstrādājam jūsu personas datus šajā privātuma politikā izklāstītajiem mērķiem vai ja jums ir iemesls uzskatīt, ka mēs apstrādājam jūsu personas datus, jums kā datu subjektam saskaņā ar VDAR ir šādas tiesības:
  • Tiesības zināt – zināt (būt informētam) par savu personas datu apstrādi;
  • Tiesības piekļūt – saņemt apstiprinājumu par to, vai jūsu personas dati tiek apstrādāti, un, ja tā, pieprasīt piekļuvi saviem personas datiem un saņemt to kopiju;
  • Tiesības labot – pieprasīt, lai tiktu laboti neprecīzi vai nepilnīgi personas dati;
  • Tiesības iebilst – noteiktos gadījumos iebilst pret savu personas datu apstrādi;
  • Tiesības atsaukt savu piekrišanu – ja mēs apstrādājam personas datus ar jūsu piekrišanu;
  • Tiesības ierobežot – pieprasīt ierobežot lieko vai nelikumīgi apstrādāto personas datu apjomu;
  • Tiesības dzēst/aizmirst datus – pieprasīt dzēst nelikumīgi apstrādātus personas datus vai personas datus, kas vairs nav nepieciešami, lai sasniegtu mērķus, kādiem tie tika vākti vai citādi apstrādāti;
  • Tiesības uz pārsūtīšanu – saņemt jūsu personas datus sistematizētā datorlasāmā formātā un pārsūtīt šos datus citam datu pārzinim;
  • Tiesības iesniegt sūdzību – iesniedziet sūdzību Valsts datu aizsardzības inspekcijā, taču iesakām vispirms sazināties ar mums, un mēs kopā ar jums centīsimies atrisināt visus jūsu pieprasījumus.
 
10.1. Tiesības zināt:
Šajā privātuma politikā mēs cenšamies pēc iespējas vienkāršāk un detalizētāk sniegt jums attiecīgo informāciju par jūsu personas datu apstrādi. Jums vissvarīgākā informācija ir atrodama Privātuma politikas 14. nodaļā, kurā detalizēti izklāstīti personas datu apstrādes nolūki, datu kategorijas, apstrādes tiesiskais pamats un glabāšanas noteikumi.  
 
10.2. Tiesības piekļūt apstrādātajiem datiem:
Lai izmantotu šīs tiesības, sazinieties ar mums, izmantojot e-pastu dpo@modusmobility.group, un mēs jums nosūtīsim vēstuli ar informāciju (vai paskaidrosim personīgi), kā jūs varat saņemt savu personas datu kopiju.
 
10.3. Tiesības labot personas datus:
Ja ir mainījušies jūsu sniegtie personas dati (uzvārds, e-pasta adrese, tālrunis, autovadītāja apliecība u. c.) vai uzskatāt, ka mūsu apstrādātā informācija par jums ir neprecīza, jums ir tiesības pieprasīt mainīt, precizēt vai labot informāciju.
Dažas izmaiņas savos personas datos varat veikt pats savā kontā, izmantojot tīmekļa lietotni (piemēram, augšupielādēt jaunu autovadītāja apliecību, mainīt adresi u. c.). Citos gadījumos jums ir jāsazinās ar mums, izmantojot Privātuma politikas 13. nodaļā norādītos kontaktus.
 
10.4. Tiesības iebilst pret personas datu apstrādi:
Ja jums ir iemesls uzskatīt, ka mūsu datu apstrāde pārkāpj jūsu pamattiesības un pamatbrīvības un/vai tiek apstrādāta pretēji VDAR vai citām juridiskajām prasībām. Šādā gadījumā jūs varat izmantot savas datu subjekta tiesības un ierobežot apstrādāto datu apjomu.
Tomēr mums ir jānorāda, ka tas var novest pie tā, ka mēs nevarēsim jums garantēt visus Pakalpojumus, kas var novest pie Abonēšanas līguma apturēšanas vai izbeigšanas.
Lai izmantotu šīs tiesības, jums jāsazinās ar mums, izmantojot Privātuma politikas 13. nodaļā norādītos kontaktus.
 
10.5. Tiesības atsaukt savu piekrišanu:
Gadījumos, kad mēs apstrādājam personas datus, pamatojoties uz jūsu piekrišanu, jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu, un datu apstrāde, pamatojoties uz jūsu piekrišanu, tiks pārtraukta. Piemēram, jūs jebkurā laikā varat atsaukt savu piekrišanu saņemt mārketinga piedāvājumus un dažādu informāciju, izmantojot jebkurus mūsu piedāvātos kanālus (piemēram, jaunumus, īsziņas, tīmekļa lietotnes paziņojumus u. c.). Šo piekrišanu atsaukšana neliegs jums turpināt izmantot mūsu Pakalpojumus, taču tas nozīmēs, ka mēs nevarēsim jums sniegt vērtīgus piedāvājumus par mūsu Pakalpojumiem. Mēs arī atzīmējam, ka piekrišanas atsaukšana neietekmē datu apstrādes likumību līdz piekrišanas atsaukšanai.
Lai izmantotu šīs tiesības, varat to ērti izdarīt šādos veidos:
  • jūs jebkurā laikā varat atteikties no jaunumu vēstuļu saņemšanas, noklikšķinot uz e-pastā esošās saites "Atteikties no jaunumu vēstuļu saņemšanas";
  • varat viegli pārvaldīt un mainīt jaunumus un aktīvos paziņojumus tīmekļa lietotnē (push paziņojumi), sava konta iestatījumos (noklikšķinot uz "Mans profils" un pēc tam uz "Piedāvājumu abonēšana");
  • mainot ierīces operētājsistēmas iestatījumus (sīkfailu gadījumā);
  • sazinoties, izmantojot Privātuma politikas 13. nodaļā norādītos kontaktus.
 
10.6. Tiesības ierobežot datu apstrādi:
Jums ir tiesības ierobežot mūsu iespējas apstrādāt jūsu personas datus. Pēc tam, kad jūs ierobežosiet savu personas datu apstrādi, mēs vairs neveiksim nekādas aktīvas darbības ar jūsu personas datiem, izņemot personas datu glabāšanu. Tomēr personas datu apstrādes ierobežošana var nozīmēt, ka ierobežojuma periodā mēs nevarēsim sniegt jums Pakalpojumus, kā rezultātā var tikt apturēta vai izbeigta Abonēšanas līguma darbība.
Jūs varat ierobežot personas datu apstrādi vismaz vienā no šādiem gadījumiem:
  • jūsu personas dati ir neprecīzi (šajā gadījumā personas datu apstrādes darbības tiks ierobežotas, līdz tiks pārbaudīta personas datu precizitāte);
  • jūsu personas dati tiek apstrādāti nelikumīgi, bet jūs nepiekrītat datu dzēšanai;
  • Sabiedrībai vairs nav nepieciešami jūsu personas dati noteiktajiem mērķiem, bet jums tie ir nepieciešami, lai izvirzītu, izpildītu vai aizstāvētu juridiskas prasības;
  • jūsu personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz leģitīmām interesēm, un jūs iebilstat pret šādu personas datu apstrādi. Šādā gadījumā datu apstrāde tiks ierobežota līdz brīdim, kad tiks pārbaudīts, vai iemesli, kuru dēļ mēs apstrādājam jūsu personas datus, jums ir svarīgāki.
Lai izmantotu šīs tiesības, jums jāsazinās ar mums, izmantojot Privātuma politikas 13. nodaļā norādītos kontaktus.
 
10.7. Tiesības dzēst datus (tiesības tikt aizmirstam):
Jums ir tiesības pieprasīt, lai mēs vairs neapstrādājam jūsu personas datus un dzēšam tos vismaz vienā no šādiem gadījumiem:
  • personas dati vairs nav nepieciešami, lai sasniegtu mērķus, kādiem tie tika vākti vai citādi apstrādāti;
  • jūs atsaucat piekrišanu, kas bija datu apstrādes pamatā, un datu apstrādei nav cita juridiska pamata;
  • jūsu personas dati tiek apstrādāti nelikumīgi;
  • esat iesniedzis iebildumu pret personas datu apstrādi, pamatojoties uz mūsu likumīgajām interesēm, un ir pierādīts, ka jūsu intereses konkrētajā gadījumā ir svarīgākas.
Mēs uzskatīsim jūsu pieprasījumu dzēst jūsu personas datus (piemēram, pieprasījumu dzēst kontu) arī par pieprasījumu izbeigt Abonēšanas līgumu, kas tiks izbeigts saskaņā ar Abonēšanas līguma noteikumos paredzēto procedūru. Pieprasījums dzēst tikai atsevišķus jūsu personas datus var izraisīt arī Abonēšanas līguma darbības apturēšanu vai izbeigšanu vai to, ka mēs nevarēsim jums sniegt visus Pakalpojumus.
Ja jūs izsakāt vēlmi dzēst visus savus datus vai daļu no tiem, mēs vairs aktīvi neapstrādāsim jūsu datus, kas vairs nebūs nepieciešami nolūkiem, kādiem tie tika vākti vai citādi apstrādāti, bet personas dati tiks saglabāti saskaņā ar noteiktajiem noteikumiem šādu iemeslu dēļ:
  • grāmatvedības un nodokļu vajadzībām personas datus turpinās apstrādāt saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 6(1)(c) VDAR – datu apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu uzņēmumam piemērojamo juridisko pienākumu;
  • GPS (atrašanās vietas) datus turpinās apstrādāt saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 6(1)(f) VDAR – datu apstrāde ir nepieciešama Sabiedrības vai trešās personas leģitīmām interesēm;
  • lai apstrādātu klientu sūdzības un citas pārsūdzības, personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 6(1)(b) VDAR – datu apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu līgumu, kura puse ir datu subjekts;
  • Nodrošināt melnā saraksta ieviešanu, lai aizliegtu pakalpojumu izmantošanu nākotnē saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 6(1)(f) VDAR – datu apstrāde ir nepieciešama Sabiedrības vai trešās personas leģitīmām interesēm;
  • strīdu, pretenziju vai parādu administrēšanas gadījumā personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu citas mūsu juridiskās prasības un aizsargātu tiesības saskaņā ar Civilkodeksa 11. pantu. 6(1)(f) VDAR – datu apstrāde ir nepieciešama Sabiedrības vai trešās personas likumīgajām interesēm.
Lai izmantotu šīs tiesības, jums jāsazinās ar mums, izmantojot Privātuma politikas 13. nodaļā norādītos kontaktus
 
10.8. Tiesības uz datu pārnesamību:
Ja datu apstrāde pamatojas uz jūsu piekrišanu vai līgumu un tiek veikta ar automatizētiem līdzekļiem, jums ir tiesības saņemt datus, kurus esat mums sniedzis vai radījis, strukturētā, plaši izmantotā un datorlasāmā formātā. Tāpat, ja tas ir tehniski iespējams pēc jūsu pieprasījuma, jūsu datus var nosūtīt tieši citam jūsu norādītam datu pārzinim.
 
10.9. Tiesības iesniegt sūdzību:
Ja uzskatāt, ka mēs apstrādājam jūsu datus, pārkāpjot personas datu aizsardzības tiesību aktu prasības, vispirms sazinieties ar mums tieši. Mēs ticam, ka, godprātīgi un cenšoties, mēs spēsim kliedēt visas jūsu šaubas, atbildēt uz jūsu jautājumiem, apmierināt jūsu pieprasījumus un labot pieļautās kļūdas.
Ja neesat apmierināts ar mūsu piedāvāto problēmas risināšanas metodi vai, pēc jūsu domām, mēs neveiksim nepieciešamās darbības saskaņā ar jūsu pieprasījumu. Jums būs tiesības iesniegt sūdzību Valsts datu aizsardzības inspekcijā ((Elijas iela 17, Rīga, LV-1050, e-pasts pasts@dvi.gov.lv, tālr. +371 67223131).
 
11. KĀ VARAT IZMANTOT SAVAS TIESĪBAS?
 
Pieprasījumus par savu tiesību izmantošanu varat iesniegt šādos veidos:
  • Savas tiesības varat izmantot, sazinoties ar mums pa e-pastu dpo@modusmobility.group un iesniedzot bezmaksas veidlapas pieprasījumu. Jūsu pieprasījums tiks pieņemts un apstrādāts tikai tad, ja e-pasta adrese, no kuras jūs sazināties ar mums, sakrīt ar e-pasta adresi, kas ir saistīta ar jūsu kontu. Atbildot uz jūsu pieprasījumu, mēs varam nosūtīt kontroles ziņojumu uz pēdējo Konta kontaktpersonu (izmantojot SMS un e-pastu), lūdzot veikt aktīvu autorizācijas soli un/vai pieprasot papildu dokumentus vai datus.
  • Pa tālruni: +37128233888 (lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram izmantot visas jūsu tiesības pa tālruni). Sazinoties ar mums pa tālruni, mēs vispirms pārbaudām jūsu identitāti, lūdzot sniegt konta informāciju vai citu informāciju, kas jāzina tikai jums. Veicot šo pārbaudi, mēs varam nosūtīt pārbaudes ziņojumu (ar SMS vai e-pastu) uz pēdējo jūsu Kontā norādīto kontaktpersonu, aicinot jūs veikt aktīvu darbību. Ja verifikācijas procedūra neizdosies, mums būs jāpaziņo, ka jūs neesat datu subjekts, un jūsu pieprasījums būs jānoraida;
  • Savas tiesības varat izmantot arī, ierodoties mūsu klientu apkalpošanas nodaļā un aizpildot pieteikuma veidlapu, un tādā gadījumā mēs lūgsim uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (mēs neglabāsim dokumenta kopiju);
Ja pirms aktīvu darbību veikšanas mums rodas šaubas par jūsu identitāti, mēs varam lūgt, lai jūs mums iesniedzat papildu dokumentus un pierādījumus, iesniedzat pieprasījumu tikai rakstiski un/vai parakstat to ar kvalificētu elektronisko parakstu, vai arī ierodaties mūsu klientu apkalpošanas nodaļā. Piemēram, gadījumos, kad jums nav Konta, jūs nevarat pārbaudīt savu identitāti pa tālruni un/vai jums vairs nav Konta tālruņa numurā norādītās e-pasta adreses.
 
12. KĀ MĒS APSTRĀDĀJAM JŪSU PIEPRASĪJUMUS, LAI ĪSTENOTU JŪSU TIESĪBAS?
 
Lai pasargātu mūsu klientu datus no neatļautas izpaušanas, mums būs nepieciešams pārbaudīt jūsu identitāti, saņemot pieprasījumu izmantot jūsu tiesības. Lai apstiprinātu personas identitāti, mēs galvenokārt izmantojam metodes, kas norādītas Privātuma politikas 11 nodaļā. Pēc tam, kad esam saņēmuši jūsu pieprasījumu izmantot savas tiesības un kad iepriekš minētā identitātes pārbaudes procedūra ir bijusi veiksmīga, mēs apņemamies pēc iespējas ātrāk, bet jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 1 (viena) mēneša laikā no jūsu pieprasījuma saņemšanas dienas, sniegt jums informāciju par darbībām, ko esam veikuši / neesam veikuši, reaģējot uz jūsu pieprasījumu.
Atcerieties, ka jūsu tiesības nav absolūtas, un mums ir tiesības atteikties izpildīt jūsu pieprasījumu, sniedzot pamatotu rakstisku atbildi saskaņā ar tiesību aktos paredzētajiem nosacījumiem un pamatojumu. Ņemot vērā pieprasījumu sarežģītību un skaitu, mums ir tiesības pagarināt 1 (viena) mēneša termiņu vēl par 2 (diviem) mēnešiem, informējot jūs par to līdz pirmā mēneša beigām un norādot šāda pagarinājuma iemeslus. Ja jūsu pieprasījums ir iesniegts elektroniski, arī atbildi jums sniegsim elektroniski, izņemot gadījumus, kad tas nebūs iespējams (piemēram, ievērojama informācijas apjoma dēļ) vai kad jūs lūgsiet atbildēt citā veidā. Informāciju mēs jums sniegsim bez maksas, bet, ja pieprasījumi būs acīmredzami nepamatoti vai nesamērīgi, jo īpaši to atkārtošanās dēļ, mēs varam iekasēt saprātīgu maksu administratīvo izmaksu segšanai vai atteikties izpildīt jūsu pieprasījumu.
 
13. KĀ JŪS VARAT AR MUMS SAZINĀTIES?
 
Datu pārzinis, kas apstrādā šajā Privātuma politikā norādītos jūsu personas datus, ir Mybee Latvia (sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas dibināta un darbojas saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, juridiskās personas kods: 40203431136, juridiskās adreses adrese: Zemitāna iela 9 k-1, LV-1012, Rīga, Latvijas Republika).
Saskaņā ar GDPR prasībām esam iecēluši datu aizsardzības speciālistu, ar kuru varat sazināties par visiem šīs privātuma politikas jautājumiem, kā arī par visiem citiem datu apstrādes jautājumiem un datu subjekta tiesībām. Datu aizsardzības speciālista kontakti – e-pasts: dpo@modusmobility.group .
Ar mums varat sazināties arī pa tālruni, zvanot uz vispārējo klientu apkalpošanas dienesta numuru – +37128233888.
Turklāt mūsu vietnes sadaļā Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ) varat atrast arī daudz svarīgas informācijas.
 
14. DETALIZĒTU INFORMĀCIJU PAR JŪSU PERSONAS DATU APSTRĀDI.
 
Turpmākajās tabulās dati ir sadalīti ērtās atsevišķās kategorijās atkarībā no apstrādes nolūkiem, un tajās ir sīki aprakstīti datu apstrādes procesi, sniegta detalizēta informācija par to, kā mēs vācam, kāpēc mēs vācam, kādiem nolūkiem mēs izmantojam un cik ilgi mēs glabājam jūsu personas datus.
 
14.1. KONTA IZVEIDE TĪMEKĻA LIETOTNĒ
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
Ja vēlaties sākt izmantot mūsu Pakalpojumus, jums ir jāreģistrējas un jāizveido personīgs Konts tīmekļa lietotnē, jo Abonēšanas līgumi tiek noslēgti un Pakalpojumi tiek sniegti tikai ar tīmekļa lietotnes starpniecību un tikai Klientiem ar Kontiem.
Lai nodrošinātu pareizu Pakalpojumu sniegšanu un Konta darbību, mums ir jāvāc un jāapstrādā jūsu personas dati, kurus mēs esam noteikuši (nepieciešamais standarts), lai jūs varētu atpazīt kā Klientu un lai varētu sniegt pakalpojumus attālināti, izmantojot datoru / viedtālruņu ierīces.
Pēc konta izveides procesa pabeigšanas varat uzreiz apskatīt tīmekļa lietotnes funkcionalitāti, visus transportlīdzekļus un to abonēšanas noteikumus.
Datu kategorijas
Vārds, uzvārds, mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese, parole, dzīvesvietas adrese.
Konta datu (e-pasta un tālruņa numura) apstiprinājuma ieraksti, konta izveides datums, lietošanas noteikumu un privātuma politikas pieņemšanas ieraksti, tiešās tirgvedības piekrišanas ieraksti, IP adrese un citi tehniskie ieraksti.
Datu apstrādes juridiskais pamats
VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts – Līguma izpilde:
  • Parakstīšanās līguma noslēgšana.
Datu apstrādes ilgums
Ja Klients nav apstiprinājis e-pasta un/vai tālruņa numuru, mēģinājumi reģistrēties tiek automātiski dzēsti pēc 1 mēneša no mēģinājuma datuma.
Ja Konts tika izbeigts/izdzēsts, neieslēdzot Abonēšanas pakalpojumus – Konta darbības laikā un ne ilgāk kā 3 mēnešus pēc tā termiņa beigām.
Visos citos gadījumos – tīmekļa lietotnes konta darbības laikā un ne ilgāk kā 5 gadus pēc tā termiņa beigām.
Privātuma politikas 8. nodaļā ir uzskaitīti gadījumi un nosacījumi, kad jūsu Personas datus var glabāt vai citādi apstrādāt ilgāk.
 
14.2. MYBEE TĪMEKĻA LIETOTNES IZMANTOŠANA
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
 
Kad izmantojat tīmekļa lietotni, mēs reģistrējam informāciju par jūsu darbībām tīmekļvietnes lietojumprogrammā un jūsu kontā un apstrādājam dažādus jūsu personas datus. Mēs to darām, lai nodrošinātu Abonēšanas līguma izpildi un tīmekļa lietotnes un mūsu informācijas sistēmu netraucētu darbību, integritāti un drošību.
Dati tiek vākti un apstrādāti arī, lai identificētu iespējamu Pakalpojumu apdraudējumu vai ļaunprātīgu izmantošanu, krāpšanu vai citas nelikumīgas darbības, lai aizsargātu tīmekļa lietotni, informācijas sistēmas un datus no nesankcionētām izmaiņām, kiberuzbrukumiem, nesankcionētas piekļuves un citiem saistītiem riskiem.
Datu kategorijas
 
Personas dati par pieslēgšanos tīmekļa lietotnei, dati par ierīces operētājsistēmu, konta lietošanas vēsturi, iestatījumiem, parametriem un izmaiņām, dažādi lietošanas un tehniskie ieraksti;
tiešā mārketinga piekrišana un/vai atsaukšana, svarīgu ziņojumu lasīšanas ieraksti tīmekļa lietotnē;
konta informāciju, ierakstus par jauno lietošanas noteikumu pieņemšanu un/vai apstiprinājumu par iepazīšanos ar privātuma politiku;
Datu apstrādes juridiskais pamats
 
 VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts – Līguma izpilde:
  • tīmekļa lietotnes konta un pakalpojumu izpilde un administrēšana, izmantojot tīmekļa lietotni.
Datu glabāšanas periods
 
Dažādi sistēmas un tehniskie ieraksti – 3 mēnešus no to izveidošanas dienas.
Ja Konts tika izbeigts/izdzēsts, neizmantojot nevienu no Abonēšanas pakalpojumiem – Konta darbības laikā un ne ilgāk kā 3 mēnešus pēc tā termiņa beigām.
Pēc Pakalpojumu izmantošanas – visā Abonēšanas līguma darbības laikā un 5 gadus pēc tā beigām.
 
14.3. PERSONAS IDENTITĀTES APSTIPRINĀŠANA UN DOKUMENTU IESNIEGŠANA.
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
 
Ja plānojat parakstīt Abonēšanas līgumu un iznomāt Transportlīdzekli, mums ir jāapliecina jūsu identitāte un tas, vai jums ir tiesības vadīt Transportlīdzekli, kā arī jāapkopo apliecinošie dokumenti. Bez šī apstiprināšanas soļa mēs nevaram sniegt jums mūsu Abonēšanas pakalpojumus.
Gadījumos, kad esat no trešās valsts (t. i., neesat EEZ pilsonis), jūsu iesniegtajā autovadītāja apliecībā nav personas identifikācijas numura vai iesniegtā autovadītāja apliecība vai fotoattēls ir nepārliecinošs, pirms atļausim jums izmantot Pakalpojumus, sazināsimies ar jums, izmantojot videozvanu, kura laikā lūgsim jums uzrādīt papildu personu apliecinošu dokumentu un/vai lūgsim nosūtīt mums papildu personu apliecinoša dokumenta kopiju.
Ja nepiekrītat vai nevarat iesniegt savu sejas fotoattēlu (selfiju) un/vai autovadītāja apliecības datus, izmantojot tīmekļa lietotni identitātes un autovadītāja apliecības verifikācijai, varat sazināties ar mums, un atkarībā no apstākļiem mēs, iespējams, varēsim jums piedāvāt pieņemamu alternatīvu datu iesniegšanas metodi.
Datu kategorijas
 
Sejas attēls (selfijs), sejas attēls ar autovadītāja apliecību rokā (selfijs), autovadītāja apliecības pirmās puses fotoattēls;
Vārds, uzvārds, personas kods vai cits identifikācijas numurs, dzimšanas datums, autovadītāja apliecības numurs, derīguma termiņš, Klienta sejas attēls no autovadītāja apliecības, valsts un iestāde, kas izsniegusi autovadītāja apliecību;
Dati autovadītāja apliecības autentiskuma un derīguma pārbaudei, dati sejas attēla un autovadītāja apliecībā esošās fotogrāfijas atbilstības pārbaudei, datums, kad autovadītāja apliecība augšupielādēta kontā, videozvans.
Papildu datu kategorijas, ja ir nepieciešams pārbaudīt jūsu identitāti un/vai videozvana laikā sniegto datu precizitāti un pilnīgumu vai vākt papildu dokumentu.
Videozvana veikšanas datums un laiks;
Personas kods vai cits identifikācijas numurs (iegūts sarunas laikā un ierakstīts jūsu kontā).
Dažos gadījumos – pases vai personu apliecinoša dokumenta kopija;
Komentārā norādiet iemeslu, kāpēc videozvana laikā neizturējāt identitātes vai dokumentu verifikācijas procesu.
Datu apstrādes juridiskais pamats
VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts – Līguma izpilde:
  • Parakstīšanās līguma izpilde un administrēšana;
  • Nodrošināt, ka Klientu identitāte tiek pienācīgi pārbaudīta un tiek novērsta citu personu identitātes izmantošana.
VDAR 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts – uzņēmumam piemērojams juridisks pienākums:
  • Nodrošināt, ka Sabiedrības Pakalpojumus var izmantot tikai personas, kurām ir tiesības vadīt transportlīdzekli.
VDAR 9. panta 2. punkta a) apakšpunkts – piekrišana:
  • sejas attēla (selfiju) apstrāde.
Datu glabāšanas periods
Ja Konts tika izbeigts/izdzēsts, neizmantojot nevienu no Abonēšanas pakalpojumiem – Konta darbības laikā un ne ilgāk kā 3 mēnešus pēc tā termiņa beigām.
Pēc Pakalpojumu izmantošanas – visā Abonēšanas līguma darbības laikā un 5 gadus pēc tā beigām.
Videozvans netiek ierakstīts un saglabāts.
Privātuma politikas 8. nodaļā ir uzskaitīti gadījumi un nosacījumi, kad jūsu personas datus var glabāt vai citādi apstrādāt ilgāk.
 
14.4. LĪGUMA SLĒGŠANA AR PRIVĀTPERSONAS KLIENTIEM. 
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
Lai izmantotu Pakalpojumus, nepietiek tikai izveidot Kontu tīmekļa lietotnē – jums ar mums jānoslēdz arī Abonēšanas līgums.
Abonēšanas līgums ar fizisku personu Klientu tiek noslēgts un parakstīts tikai elektroniski, izmantojot tīmekļa lietotni, pēc tam, kad ir izvēlēts Transportlīdzekļa modelis un konkrēti nomas nosacījumi, kā arī veicot visas tīmekļa lietotnē pieprasītās pārbaudes un apstiprināšanas darbības.
Datu kategorijas
Lai noslēgtu Abonēšanas līgumu, mēs apstrādāsim šādus Personas datus: visus Personas datus, kas norādīti 14.1. – 14.3. tabulā.
Arī visu informāciju, kas norādīta Abonēšanas līgumā (piemēram, maksājuma veidu, priekšapmaksas summu, ikmēneša maksājumus, Pakalpojumu ilgumu u. c.).
Maksājumu informāciju, piemēram, maksājumu kartes četrus pēdējos ciparus un depozīta maksājumu.
Papildus – tehniskos datus, piemēram, tīmekļa lietotnes konta izveides datumu, piekrišanu abonēšanas līgumam un privātuma politikas pēdējām noteikumu versijām, žurnāla datus, papildu piekrišanas, IP adresi u. c.
Datu apstrādes juridiskais pamats
VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts – Līguma izpilde:
  • Abonēšanas līguma un Pakalpojumu izpilde un administrēšana.
Datu apstrādes ilgums
Abonēšanas līguma darbības laikā un ne ilgāk kā 10 gadus pēc tā termiņa beigām.
Privātuma politikas 8. nodaļā ir uzskaitīti gadījumi un nosacījumi, kad jūsu Personas datus var glabāt vai citādi apstrādāt arī ilgāk.
 
14.5. MYBEE PAKALPOJUMU IZMANTOŠANA
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
Kad izmantojat Pakalpojumus, t. i., Transportlīdzekļa abonementu, mēs apkopojam dažādu informāciju par Pakalpojumu izmantošanu un jūsu darbībām, lai nodrošinātu Abonēšanas līguma noteikumu izpildi un Pakalpojuma netraucētu sniegšanu, integritāti un drošību.
Turklāt visi Pakalpojumu sniegšanas laikā ģenerētie un apkopotie dati, tostarp Personas dati par to, kā jūs izmantojat mūsu Pakalpojumus, palīdz mums izsekot sniegto Pakalpojumu izsekojamību un precizitāti, kā arī tiek izmantoti, lai aizsargātu mūsu intereses, ja tiek pamanītas nelikumīgas darbības, kas tiek uzskatītas par daļu no Abonēšanas līguma pārkāpumiem.
Katrā Transportlīdzeklī ir uzstādīta elektroniska GPS uzraudzības sistēma, kas reģistrē un nosūta mums Transportlīdzekļa atrašanās vietu, Transportlīdzekļa nobraukto attālumu, ātrumu un citus ar Transportlīdzekļa izmantošanu saistītus datus. Mobilitātes dati mums ir būtiski, jo ar to palīdzību mēs nosakām Transportlīdzekļa atrašanās vietu un nodrošinām precīzu pārvietošanās izsekojamību, lai nodrošinātu savas un/vai trešo personu likumīgās intereses (īpaši svarīgi ir izbraukšanas no valsts, zādzības, bojājumu gadījumā, kā arī ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu vai noziedzīgu darbību izsekojamības gadījumos).
Pieņemsim, ka, izmantojot Transportlīdzekli, jūs pieslēdzat savu ierīci Transportlīdzekļa ierīcēm (piemēram, navigācijas, multivides sistēmām). Tādā gadījumā ierīces dati, piemēram, jūsu dotais vārds, ierīcē saglabātie kontakti un Bluetooth ID, tiks saglabāti Transportlīdzeklī, ja vien jūs tos neizņemsiet, ievērojot Transportlīdzekļa ražotāja norādījumus.
Datu kategorijas
Transportlīdzekļa pirmās saņemšanas datums un laiks, Transportlīdzekļa izmantošanas datums un laiks, Transportlīdzekļa bloķēšanas/ atbloķēšanas laiks (ja tas tiek veikts, izmantojot tīmekļa lietotni), Pakalpojuma sākuma un Pakalpojuma beigu datums un laiks.
Transportlīdzekļa GPS dati, kas saistīti ar konkrētu Klientu, detalizētas GPS koordinātas, Transportlīdzekļa izmantošanas datums un laiks, maršruts, ātrums, brauciena attālums, ilgums, Transportlīdzekļa paņemšanas un atstāšanas vietas.
Pakalpojuma cena, maksājuma summa par Pakalpojumiem, rēķina izrakstīšanas fakts, parāda fakts un summa, kā arī maksimālā summa, kas Klientam pienākas par sniegtajiem Pakalpojumiem. dati par veiktajiem maksājumu darījumiem (datums, summa, maksājumu kartes pēdējie četri cipari utt.), rezerves automašīnas kredīta apmēru un tā lietošanas vēsturi;
Atlaides, kuponi un/vai kodi, dalība programmās, to derīgums un izmantošana.
Datu apstrādes juridiskais pamats
VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts Līguma izpilde:
  • Parakstīšanās līguma izpilde un administrēšana;
  • Apzināt Abonēšanas līguma pārkāpumus.
VDAR 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts – Sabiedrībai piemērojamais juridiskais pienākums:
  • Pienākums ziņot par jūsu personas datiem administratīva un/vai kriminālpārkāpuma gadījumā.
VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts – Sabiedrības un trešo personu likumīgās intereses:
  • Nodrošināt Transportlīdzekļu un citu Sabiedrības aktīvu aizsardzību, kā arī trešo personu un to aktīvu drošību;
Datu glabāšanas periods
GPS dati – 12 mēnešus no to izveidošanas dienas.
Pēc Pakalpojumu izmantošanas – visā Abonēšanas līguma darbības laikā un 5 gadus pēc tā beigām.
Privātuma politikas 8. nodaļā ir uzskaitīti gadījumi un nosacījumi, kad jūsu personas datus var glabāt vai citādi apstrādāt ilgāk.
 
 
14.6. KONTA BLOĶĒŠANA UN/VAI ABONĒŠANAS LĪGUMA IZBEIGŠANA.
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
Uz mūsu sniegtajiem Pakalpojumiem attiecas noteiktie Lietošanas noteikumi un Abonēšanas līguma Vispārīgā daļa, kuriem jūs piekritāt, pirms sākāt lietot tīmekļa lietotni un noslēdzāt ar mums Abonēšanas līgumu.
Tāpēc mums ir tiesības vākt informāciju, kas saistīta ar Pakalpojumu izmantošanu, reaģēt uz saņemto informāciju, kas saistīta ar tīmekļvietnes pakalpojumu sniegšanas noteikumu un Abonēšanas līguma pārkāpumiem, un veikt aktīvas darbības, ja tiek konstatēti rupji mūsu noteikumu pārkāpumi.
Attiecīgi, ja mēs konstatējam Abonēšanas līguma vai Lietošanas noteikumu pārkāpumus, mēs varam bloķēt vai apturēt Konta izmantošanu saskaņā ar mūsu noteiktajiem nosacījumiem. Tomēr gadījumos, kad pārkāpumi ir īpaši smagi (piemēram, braukšana reibumā, smaga ceļu satiksmes negadījuma izraisīšana un citi Abonēšanas līgumā norādītie pārkāpumi), mums ir tiesības izbeigt Abonēšanas līgumu ar jums un papildus pievienot jūs bloķēto personu sarakstam, lai jūs turpmāk nevarētu izmantot Pakalpojumus un slēgt Abonēšanas līgumu ar mums.
Datu kategorijas
Visi dati par Klientu, kas pieejami no Konta un Pakalpojumu izmantošanas, kā norādīts visās tabulās iepriekš;
Abonēšanas līguma bloķēšanas vai izbeigšanas iemesls, pamatojums, darbinieka, kurš veica bloķēšanu vai Abonēšanas līguma izbeigšanu, komentārs, bloķēšanas ilgums;
Bloķēšanas saraksts (klienta vārds, dzimšanas datums, bloķēšanas datums un bloķēšanas termiņš).
Datu apstrādes juridiskais pamats
VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts Līguma izpilde:
  • Parakstīšanās līguma noslēgšana;
  • Uzraudzīt, kā Klients izmanto Pakalpojumus un izpilda/ neizpilda Abonēšanas līguma noteikumus.
VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts Sabiedrības un trešo personu likumīgās intereses:
  • aizliegt bloķētajiem Klientiem un/vai Klientiem, ar kuriem ir izbeigts Abonēšanas līgums, izveidot jaunu Kontu vai noslēgt jaunu Abonēšanas līgumu;
Datu glabāšanas periods
Pēc Pakalpojumu izmantošanas – visā Abonēšanas līguma darbības laikā un 5 gadus pēc tā beigām.
Nopietnu pārkāpumu gadījumā Klienti (minimālie dati) tiek glabāti bloķēšanas sarakstā 10 gadus pēc Abonēšanas līguma izbeigšanas datuma.
 
14.7. PIEPRASĪJUMU, PIEPRASĪJUMU, SŪDZĪBU UN CITU AR JUMS SAISTĪTU PAZIŅOJUMU ADMINISTRĒŠANA.
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
Ja sazināsieties ar mums pa tālruni un/vai rakstiski (e-pasts, tīmekļa lietotne, sociālie tīkli vai citādi), mēs saglabāsim jūsu pieteikuma faktu un sniegto informāciju, tostarp Personas datus, lai varētu pienācīgi pārbaudīt jūsu pieteikumu un atbildēt uz jūsu jautājumu, pieprasījumu vai sūdzību.
Datu kategorijas
Sazinoties pa tālruni: vārds, uzvārds, mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese, dzīvesvietas adrese, informācija par ceļojumu, informācija par transportlīdzekli un cita informācija, kas nepieciešama, lai pabeigtu Klienta pārbaudi. Arī visa informācija, kas kļūst zināma zvana laikā.
Zvana datums un laiks, zvana ilgums un zvana ieraksts.
Sazinoties pa e-pastu pa pastu / vai izmantojot tīmekļa lietotni: vārds, uzvārds, mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese, dzīvesvietas adrese. Ceļojuma dati un cita informācija , kas nepieciešama, lai pabeigtu Klienta pārbaudi. Papildu informācija, kas saistīta ar rakstisko pieprasījumu un sarakstes vēsturi.Sniedzot klientu apkalpošanu, mums var tikt izmantota vai izpausta papildu un sensitīva informācija: informācija par autovadītāja apliecību, informācija par negadījumu, ceļu satiksmes negadījumu, informācija par pasažieriem, detalizēts konkrētā negadījuma un/vai problēmas apraksts, detalizēti sūdzības vai cita pieprasījuma apstākļi, sūdzība un/vai negadījumu apliecinoši dokumenti.
Papildu datu kategorijas, ja mums ar jums jāsazinās svarīgu iemeslu dēļ.
Jūsu vārds, uzvārds, mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese, GPS dati, citi Konta vai Pakalpojumu izmantošanas dati, kontakta nepieciešamības iemesls;
Zvana datums un laiks, zvana ilgums un zvana ieraksts. Jums nosūtītā elektroniskā ziņa/SMS ziņojums, ziņojuma piegādes fakts un datums, ziņojuma atvēršanas (izlasīšanas) fakts un datums, kā arī ziņojuma saturā norādītās saites atvēršanas fakts un datums.
Datu apstrādes juridiskais pamats
VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts – Līguma izpilde:
  • Abonēšanas līguma administrēšana.
VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts – piekrišana:
  • atbildēt, konsultēt, sniegt un administrēt Pakalpojumus, kad jebkura persona uzsāk pirmo sarunu.
Datu glabāšanas periods
Sūdzības, pretenzijas un rakstveida pieprasījumi, kas saistīti ar Abonēšanas līguma izpildi, Pakalpojumiem un/vai kas var būt saistīti ar strīdiem – visā Abonēšanas līguma darbības laikā un 5 gadus pēc tā beigām.
Zvanu ieraksti tiek glabāti 6 mēnešus no to izveidošanas brīža.
Privātuma politikas 8. nodaļā ir uzskaitīti gadījumi un nosacījumi, kad jūsu personas datus var glabāt vai citādi apstrādāt ilgāk.
 
 
14.8. NAUDAS SODU ADMINISTRĒŠANA PAR CEĻU SATIKSMES NOTEIKUMU UN AUTOSTĀVVIETU NOTEIKUMU PĀRKĀPUMIEM.
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
 
Ņemot vērā Abonēšanas līguma noteikumus, piemērojamos tiesību aktus, kā arī mūsu tiesības un likumīgās intereses, mums ir tiesības un noteiktos gadījumos arī pienākums izpaust informāciju par jums un jūsu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem (piemēram, ātruma pārsniegšana, braukšana reibumā) kompetentajām iestādēm (piemēram, policijai). Tāpat izpaust jūsu datus pašvaldībām un autostāvvietu īpašniekiem, lai saņemtie naudas sodi tiktu pārrakstīti uz jūsu vārda.Šādi rīkojamies, ievērojot likuma prasības un aizsargājot savas intereses, lai jūs kā iespējamais attiecīgās darbības pārkāpējs varētu aizstāvēt savas tiesības un apstrīdēt naudas soda pamatotību, ja uzskatāt, ka pārkāpums ir reģistrēts nepareizi.
Datu kategorijas
 
Visi dati par Klientu, kas pieejami no Konta un Pakalpojumu izmantošanas;Autostāvvietas pārkāpuma fakts, rakstiskie dokumenti par pieprasījumiem un informācijas pieprasījumiem, Klienta izpaustie dati un izpaušanas datums;Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpuma fakts, rakstiskie dokumenti par pieprasījumiem un informācijas pieprasījumiem, Klienta izpaustie dati, izpaušanas datums.
Datu apstrādes juridiskais pamats
 
VDAR 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts – Sabiedrībai piemērojamais juridiskais pienākums:
  • Pienākums ziņot par jūsu datiem administratīva un/vai kriminālpārkāpuma gadījumā.
VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts – Sabiedrības un trešo personu likumīgās intereses:
  • Mums ir tiesības nodot informāciju par autostāvvietu un ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem kompetentajām iestādēm, lai par pārkāpumu saņemtais naudas sods tiktu nosūtīts klientam, kurš izdarījis pārkāpumu.
Datu glabāšanas periods
 
Pēc Pakalpojumu izmantošanas – visā Abonēšanas līguma darbības laikā un 5 gadus pēc tā beigām.
Privātuma politikas 8. nodaļā ir uzskaitīti gadījumi un nosacījumi, kad jūsu personas datus var glabāt vai citādi apstrādāt ilgāk.
 
14.9. PARĀDU UN ZAUDĒJUMU ADMINISTRĒŠANA UN JURIDISKO PRASĪBU UN INTEREŠU NODROŠINĀŠANA.
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
 
Ciktāl to atļauj piemērojamie tiesību akti, mums ir tiesības administrēt, pārvaldīt, iekasēt un/vai iesniegt iekasēšanai jūsu parādus par neapmaksātiem Pakalpojumiem un mums un/vai mūsu īpašumam nodarīto finansiālo kaitējumu.Mēs arī apstrādājam jūsu personas datus, lai īstenotu savas juridiskās prasības un aizsargātu savas likumīgās intereses (tostarp krāpšanas novēršanu), aizsargātu mūsu, mūsu klientu un citu personu īpašumu un intereses, savāktu pierādījumus par pārkāpumiem un novērstu mūsu, mūsu klientu un citu personu interešu pārkāpumus, kā arī ļaunprātīgu tīmekļa lietotnes, tīmekļa vietnes, Transportlīdzekļu un mūsu Pakalpojumu izmantošanu.
Datu kategorijas
 
Visi dati par Klientu, kas pieejami no Konta un Pakalpojumu izmantošanas;
Informācija par parādu(-iem), parāda summa, atgādinājumi un aicinājumi samaksāt pa e-pastu. pastu, atmaksas vēsture, maksājumu plāns un parāda slēgšanas/izbeigšanas datums;
Ja tiek izmantoti parādu piedziņas uzņēmuma pakalpojumi: Klienta vārds, uzvārds, personas kods vai cits personas kods, dzīvesvietas adrese, e-pasta adrese, tālruņa numurs, datums, kad parāds nodots parādu piedziņas uzņēmumam, parāds, parādu piedziņas uzņēmuma aktīvās darbības, atmaksas vēsture un parāda slēgšanas/norakstīšanas datums.
Fakti par zaudējumiem, kas saistīti ar Uzņēmumu/ Transportlīdzekli/trešām personām, autovadītāja apliecības dati, kā arī visi pierādījumi un dokumenti, kas saistīti ar zaudējumiem.
Apdrošināšanas lietas un cita saistītā informācija;
Informācija par citām personām, kas atrodas Transportlīdzeklī un/vai kas to vadīja.
Informācija par zaudējumu apmēru, maksājuma faktu, maksājumu plāniem, radušos parādu utt.
Datu apstrādes juridiskais pamats
 
VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts – Sabiedrības un trešo personu likumīgās intereses:
  • Nodrošināt maksu iekasēšanu par sniegtajiem pakalpojumiem;
  • Parādu administrēšana, zaudējumu pārvaldība;
  • administrēt, pārvaldīt un atgūt zaudējumus, kas nodarīti Sabiedrības īpašumam vai saistītai trešai personai;
Datu glabāšanas periods
 
Pēc tam, kad esat izmantojis Pakalpojumus – visā Abonēšanas līguma darbības laikā un 5 gadus pēc tā beigām vai 5 gadus pēc konkrētas prasības izpildes beigu datuma.
Privātuma politikas 8. nodaļā ir uzskaitīti gadījumi un nosacījumi, kad jūsu Personas datus var glabāt vai citādi apstrādāt ilgāk.
 
14.10. NODOKĻU, GRĀMATVEDĪBAS UN CITU LIKUMĀ NOTEIKTO PIENĀKUMU IZPILDE.
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
 
Lai nodrošinātu pareizu nodokļu, grāmatvedības un citu juridisko pienākumu izpildi (piemēram, pareizu grāmatvedības dokumentu noformēšanu un deklarēšanu valsts iestādēm, naudas atmazgāšanas novēršanas prasību īstenošanu u. c.), mēs veidojam dažādus grāmatvedības dokumentus ar jūsu personas datiem un administrējam tos.
Datu kategorijas
 
Vārds, uzvārds, dzīvesvietas adrese, personas kods, PVN maksātāja kods (ja persona ir reģistrēta kā PVN maksātājs); dati par Pakalpojumiem (Pakalpojumu apraksts; cena/apmaksātā summa), izrakstītie grāmatvedības dokumenti un to rekvizīti, kā arī citi grāmatvedības un nodokļu dati, kurus Sabiedrībai ir pienākums vākt, apstrādāt un uzglabāt saskaņā ar likumiem un citiem normatīvajiem aktiem.
Datu apstrādes juridiskais pamats
 
VDAR 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts – Juridiskie pienākumi un tiesību aktu prasības, pamatojoties uz Likuma par grāmatvedību 28. panta 5. punktu:
  • Grāmatvedība, nodokļi un citas valsts saistības;
  • Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršana (pēc vajadzības);
  • Patērētāju tiesību aizsardzība.
Datu glabāšanas periods
 
Vairumā gadījumu glabāšanas un dzēšanas periods tiek aprēķināts no grāmatvedības dokumenta izveides datuma – 5 gadi pēc dokumenta (piemēram, PVN rēķina) izveides.
Pēc Pakalpojumu izmantošanas – visā Abonēšanas līguma darbības laikā un 5 gadus pēc tā beigām.
Privātuma politikas 8. nodaļā ir uzskaitīti gadījumi un nosacījumi, kad jūsu personas datus var glabāt vai citādi apstrādāt ilgāk.
 
14.11. TIEŠAIS MĀRKETINGS
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
Mēs apstrādājam jūsu personas datus, lai varētu sniegt vispārīgus un/vai personiskus piedāvājumus (tostarp mūsu partneru piedāvājumus) un citu informāciju par mūsu sniegtajiem Pakalpojumiem, kas jums varētu būt svarīga. Paziņojumus, piedāvājumus un informāciju mēs varam jums sūtīt vairākos veidos: pa e-pastu, SMS vai ar tīmekļa lietotnes paziņojumiem (neaktīviem un/vai aktīviem).Konta izveides laikā varat viegli iebilst pret ziņojumu ar piedāvājumiem un informāciju sūtīšanu, izmantojot tīmekļa lietotnes iestatījumus, vai arī jebkurā laikā vēlāk tīmekļa lietotnes iestatījumos (sadaļā Abonēšana pēc piedāvājumiem) vai noklikšķinot uz atteikšanās saites nosūtītajos jaunumu biļetenos, varat viegli atteikties no tiem.
Datu kategorijas
Vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, klienta identifikators (iekšējais klienta numurs), valsts, pilsēta, vecums. Informācija un tiešās tirgvedības piekrišanu/atteikumu vēsture.
Datu apstrādes juridiskais pamats
VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts – piekrišana:
  • Saņemt piedāvājumus un informāciju no mums un mūsu partneriem, izmantojot SMS vai e-pastu.
  • Sūtiet aktīvos ziņojumus tīmekļa lietotnē.
VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts – Sabiedrības un trešo personu likumīgās intereses, pamatojoties uz Informācijas sabiedrības pakalpojumu likuma 9. panta 2. punktu:
  • Lai nosūtītu jums vispārīgus un personalizētus piedāvājumus un informāciju pa e-pastu.
Datu glabāšanas periods
Personas dati tiek apstrādāti tik ilgi, kamēr ir spēkā piekrišana, t. i., līdz piekrišana tiek atsaukta.
Ja Konts tika izbeigts/izdzēsts, neizmantojot nevienu Pakalpojumu – Konta darbības laikā un ne ilgāk kā 3 mēnešus pēc tā termiņa beigām.
 
14.12. MĀRKETINGA INSTRUMENTU OPTIMIZĀCIJA
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
Mēs izmantojam automatizētu datu analīzi un lēmumu pieņemšanu, tostarp profilēšanu, lai sniegtu jums personalizētu saturu un ieteikumus, īpaši jums pielāgotus mārketinga piedāvājumus un/vai lai sniegtu jums citus iespējamos mūsu ieguvumus, kā arī lai mēs varētu paplašināt piedāvāto Pakalpojumu klāstu un uzlabot mūsu sniegtos Pakalpojumus. Mēs izmantojam automātiskus līdzekļus, lai grupētu un analizētu jūsu datus, kas tiek apstrādāti attiecīgajam mērķim, kā arī sniegtu ieskatus un prognozes par to, kāds saturs un/vai ziņojumi jums varētu būt saistoši. Lai vēl labāk iepazītu savus Klientus, viņu vajadzības un intereses, mēs varam arī iedalīt Klientus kategorijās, pamatojoties uz dažādiem raksturlielumiem (piemēram, vecumu, atrašanās vietu, pārlūkošanas un/vai Pakalpojumu lietošanas paradumiem u. c.).
Aprakstītajām darbībām nav juridiskas vai līdzīgi nozīmīgas ietekmes uz jums, taču tās ļaus mums labāk izprast jūsu vajadzības un intereses, izveidot un piedāvāt jums daudzveidīgākus Pakalpojumus, kas labāk atbilst jūsu vajadzībām, instalēt tīmekļa lietotnes atjauninājumus, kurus gaidāt, nodrošināt kvalitatīvāku mūsu Pakalpojumu lietošanas pieredzi utt.
Datu kategorijas
 
Tehniskā informācija, kas saistīta ar izmantoto ierīci, piemēram, pārlūkprogrammas tips, ierīces tips un modelis, procesors, sistēmas valoda, atmiņa, operētājsistēmas versija, IP adrese, lietotāja aģents, IDFA (reklāmdevēju identifikators), Android ID " ierīces); Google reklāmdevēja ID un citi līdzīgi unikāli identifikatori.
Informācija par iesaistīšanos, t. i., informācija, kas saistīta ar reklāmu kampaņām un galīgajām klientu darbībām, piemēram, reklāmas klikšķi, skatīto reklāmu rādījumi, reklāmas kampaņai piešķirtās auditorijas vai segmenti, reklāmu veids un tīmekļa vietne vai lietotne, kurā šādas reklāmas tika parādītas, tīmekļa lapas, ko apmeklējis galalietotājs, URL no novirzošās tīmekļa vietnes, lietotnes lejupielādes un instalācijas un citas mijiedarbības, notikumi un klientu darbības lietotnē (piemēram, izvēlēts automobilis, rezervēti braucieni, klikšķi, iesaistīšanās laiks utt.).
Cita jūsu pārlūkošanas vēsture tīmekļa lietotnē un/vai tīmekļa vietnē.
Datu apstrādes juridiskais pamats
 
VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts – Sabiedrības un trešo personu likumīgās intereses:
  • ieviest automatizētas ierīces, lai optimizētu mārketinga procesus;
  • Klasificēt un iedalīt klientus grupās, testēt izmantotos mārketinga rīkus un organizēt automatizētu mārketinga rīku izmantošanu, lai nodrošinātu visefektīvāko klientu iesaisti.
Datu glabāšanas periods
Ja Konts tika izbeigts/izdzēsts, neizmantojot nevienu MyBee Pakalpojumu – Konta darbības laikā un ne ilgāk kā 3 mēnešus pēc tā termiņa beigām.
Pēc Pakalpojumu izmantošanas – visā Abonēšanas līguma darbības laikā un 5 gadus pēc tā beigām.
Dati, kas ir anonimizēti un nav saistīti ar konkrētu Klientu un/vai tikai statistikas dati, tiek glabāti neierobežotu laiku, kamēr tie ir nepieciešami attiecīgā paredzētā mērķa sasniegšanai.
 
14.13. SOCIĀLO TĪKLU ADMINISTRĒŠANA
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
 
Mēs pārvaldām savus profilus un kontus dažādos sociālajos tīklos, piemēram: Facebok, Instagram, Linkedin.
Ja jūs interesē mūsu Pakalpojumi un sekojat mūsu profiliem sociālajos tīklos, piedalāties mūsu publicētajās spēlēs, akcijās, kopīgojat ar mums savu fotoattēlu vai atzīmējat mūs savā fotoattēlā vai ierakstā u. c., mēs apkopojam un izmantojam jūsu datus, ko saņemam tieši no jums, kad veicat aktīvas darbības mūsu profilā. Jāatzīmē, ka mūsu konti ir integrēti sociālo tīklu platformās (piemēram, Facebook, Instagram, Linkedin u. c.), tāpēc visiem sociālo platformu nodrošinātājiem ir visas iespējas vākt citus jūsu personas datus.
Sīkāku informāciju par katra sociālā tīkla platformas veikto datu apstrādi, kā arī par datu izmantošanas mērķiem un apjomu var atrast attiecīgā sociālā tīkla privātuma politikā. Ja vēlaties izmantot savas tiesības saistībā ar sociālajos tīklos apstrādātajiem datiem, efektīvāk būtu sazināties tieši ar attiecīgā sociālā tīkla pārvaldnieku.
Datu kategorijas
 
Vārds, uzvārds, dzimums, valsts, fotoattēls, informācija par saziņu kontā ("patīk", "sekot", "komentēt", "dalīties" u. c.), nosūtītie ziņojumi, informācija par ziņojumiem (ziņojuma saņemšanas laiks, ziņojuma saturs, ziņojuma pielikumi, sarakstes vēsture u. c.), komentāri, reakcija uz publicētajiem ziņojumiem, akcijas, informācija par dalību mūsu rīkotajos pasākumos un/vai spēlēs. mums nosūtīta/atzīmēta fotogrāfija un tās publiska koplietošana.
Datu apstrādes juridiskais pamats
 
VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts – piekrišana:
  • lai apstrādātu jūsu datus, kad jūs brīvprātīgi veicat aktīvas darbības mūsu sociālo tīklu kontos.
Datu glabāšanas periods
 
Datu saglabāšanas periodus nosaka attiecīgā sociālā tīkla pakalpojumu sniedzējs. Mēs iesakām pārbaudīt attiecīgā sociālā tīkla privātuma politiku.
Attiecīgi mēs pārskatām tos ierakstus savos sociālajos tīklos, kas vairs nav būtiski, un vajadzības gadījumā tos dzēšam.
 
 
14.14. BIZNESA KLIENTU KONTU ADMINISTRĒŠANA.
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
 
Ja Abonēšanas līgumu noslēdz biznesa klients (uzņēmums, iestāde, organizācija) (turpmāk tekstā – Biznesa klients), mēs attiecīgi apstrādājam šāda biznesa klienta darbinieku un pārstāvju personas datus, kas norādīti šajā Privātuma politikā (visiem iepriekš tabulās uzskaitītajiem mērķiem).
Darbiniekiem un biznesa klientu pārstāvjiem ir visas datu subjekta tiesības, kas izklāstītas nodaļā. 10 šīs Privātuma politikas.
Biznesa klientam ir jāinformē savi darbinieki vai pārstāvji par viņu personas datu apstrādi, kā noteikts līgumā starp Biznesa klientu un Sabiedrību.
Ja Biznesa klienti darbojas kā savu darbinieku vai pārstāvju datu apstrādātāji (t. i., ja informācija viņiem ir pieejama, izmantojot tīmekļa lietotni, un viņi to izmanto savām vajadzībām), mēs par to neesam atbildīgi, un uz šādām apstrādes darbībām neattiecas šīs privātuma politikas noteikumi.
Datu kategorijas
 
Uzņēmuma nosaukums, adrese, uzņēmuma reģistrācijas kods, PVN kods, maksājumu kartes dati (kartes veids, kartes numura pēdējie četri cipari, derīguma termiņš), abonēšanas līgums;
Par pakalpojumu līguma izpildi atbildīgās personas vārds, uzvārds, amats, e-pasta adrese, tālruņa numurs un cita informācija;
Tā darbinieka vārds, uzvārds, amats, e-pasta adrese un tālruņa numurs, kuram ir piešķirtas tiesības izmantot Uzņēmuma biznesa kontu;
Ja darbinieki izmanto Pakalpojumus, izmantojot Biznesa klientu kontus, visi pārējie dati tiek vākti un/vai radīti, izmantojot Pakalpojumus, un apstrādāti, kā norādīts visos citos datu apstrādes nolūkos.
Datu apstrādes juridiskais pamats
 
VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts – Līguma izpilde:
  • Parakstīšanās līguma noslēgšana un izpilde.
VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts – Sabiedrības un trešo personu likumīgās intereses:
  • Pilnībā apstrādāt darbinieku personas datus.
Datu glabāšanas periods
 
Ja Konts tika izbeigts/izdzēsts, neizmantojot nevienu MyBee Pakalpojumu – Konta darbības laikā un ne ilgāk kā 3 mēnešus pēc tā termiņa beigām.
Pēc Pakalpojumu izmantošanas – visā Abonēšanas līguma darbības laikā un 5 gadus pēc tā beigām.
Privātuma politikas 8. nodaļā ir uzskaitīti gadījumi un nosacījumi, kad jūsu personas datus var glabāt vai citādi apstrādāt ilgāk.
 
14.15. STATISTIKA, ANALĪTIKA, KLIENTU UZVEDĪBAS IZPĒTE
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
 
Lai uzraudzītu, novērtētu, analizētu, uzlabotu un pilnveidotu Pakalpojumu sniegšanas kvalitāti, tīmekļa lietotni, piedāvātu jaunus vai kvalitatīvus Pakalpojumus, palielinātu Pakalpojumu pieejamību, paaugstinātu Pakalpojumu lietošanas drošību, uzlabotu lietotāju pieredzi, izmantojot Pakalpojumus, mēs analizējam dažādus statistikas datus. Datu analīzes darbībām, kas tiek veiktas šajā iedaļā aprakstītajiem mērķiem, nav juridiskas vai līdzīgi nozīmīgas ietekmes uz jums.
Svarīgi arī pieminēt, ka, veicot analīzi un statistiku, mēs apstrādājam nepersonalizētus apkopotos datus un neapstrādājam jūsu kontaktinformāciju vai citu personalizējošu informāciju. Tas nozīmē, ka analītiskie un statistikas dati neļauj identificēt konkrētu klientu, netiek saistīti ar citiem identificētā lietotāja datiem un netiek apvienoti datu kopās, pamatojoties uz konkrētu klientu.
Datu kategorijas
 
Transportlīdzekļu rezervācijas, to bloķēšanas / atbloķēšanas vieta un laiks, Transportlīdzekļa informācija, Transportlīdzekļa GPS dati, maršruts, ātrums, brauciena attālums, ilgums, degvielas un degvielas kartes izmantošana, citi ceļojuma parametri, ceļojumu vēsture, telemetrijas dati, visi citi Pakalpojumu laikā ģenerētie dati, kas tiek izveidoti un izmantoti mūsu darbībā tikai kā statistikas dati un nav saistīti ar konkrētu Klientu.Jūsu konta informācijas analīze, piemēram, vecums, valsts, pilsēta un Pakalpojumu izmantošanas biežums.
Datu apstrādes juridiskais pamats
 
VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts – Sabiedrības un trešo personu likumīgās intereses:
  • sekot līdzi darbības rezultātiem un analizēt tos;
  • Īstenot un izmantot datu analīzes un apstrādes moduļus un metodes, lai radītu un palielinātu vērtību Klientam un Uzņēmumam;
Datu glabāšanas periods
 
Izveidotās statistikas dokumentu kopas tiek glabātas ne ilgāk kā 36 mēnešus pēc datu ģenerēšanas (dažiem analītiskajiem datiem nav nepieciešams ilgs datu glabāšanas periods, tāpēc tos var dzēst agrāk).
 
 
14.16. TĪMEKĻA VIETNES ADMINISTRĒŠANA, APKALPOŠANA, UZLABOŠANA
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
 
Kad apmeklējat un pārlūkojat mūsu tīmekļa vietni, lai apkopotu statistikas datus un uzlabotu Pakalpojuma kvalitāti un apmeklētāju pieredzi, mēs apstrādājam tīmekļa vietnē izmantoto sīkfailu datus un analizējam tos, izmantojot analītisko pakalpojumu Google Analytics, kas ļauj reģistrēt un analizēt statistikas datus par tīmekļa vietnes izmantošanu. Plašāka informācija par Google Analytics un tā rīku apkopoto informāciju ir pieejama šeit:https://support.google.com/analytics/answer/9019185?hl=en&ref_topic=2919631#zippy=%2Cin-this-article. Plašāku informāciju par tīmekļa vietnē izmantotajām sīkdatnēm var atrast mūsu Sīkfailu politikā.
Datu kategorijas
 
IP adresi, MAC adresi, apmeklējuma datumu, ilgumu, apmeklētās lapas, interneta pārlūkošanai izmantotās ierīces un programmas utt.
Datu apstrādes juridiskais pamats
 
VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts – piekrišana:
  • lai pārvaldītu jūsu datus, ja esat piekritis, ka mēs izsekosim jūsu darbībām tīmekļa vietnē, izmantojot sīkfailus.
Datu glabāšanas periods
 
Skat. Sīkfailu politiku.
 
14.17. KONKURSU, PASĀKUMU UN REKLĀMAS KAMPAŅU ORGANIZĒŠANA.
 
Kad tiek apstrādāti jūsu personas dati?
 
Kad piedalāties dažādos mūsu konkursos, spēlēs, pasākumos un reklāmas kampaņās, mēs apkopojam un apstrādājam jūsu personas datus, lai jūs varētu iesaistīt izvēlētajās konkursa aktivitātēs.Turklāt, rīkojot publiskus pasākumus un/vai reklāmas kampaņas, kurās jūs piedalāties, mēs papildus veidojam arī dažādus filmētus un fotografētus materiālus, kurus izmantojam, lai palielinātu informētību par mūsu darbībām. Ja esat iemūžināts publiskā pasākumā, mēs varam izmantot jūsu attēlu (ierobežotā apjomā) šā pasākuma reprezentācijas vajadzībām.
Ja esat piedalījies mūsu organizētā fotosesijā un/vai filmēšanā, mēs izmantosim jūsu attēlu (plašā nozīmē) reklāmas nolūkos un noslēgsim ar jums attiecīgu līgumu par attēla izmantošanu.
Datu kategorijas
 
Vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tel. numurs, komentāri par ziņām, dalīšanās ar ziņām, informācija par apspriešanu tīkla kontā un "sekošanu" sociālā tīkla kontā, reakcija uz ziņu, fotoattēls, ziņa, saņemšanas laiks, ziņu saturs, ziņas uz ziņām, atbilde uz atbildi, atbildes uz atbildi iesniegšanas laiks, informācija par dalību pasākumā, vērtēšanas informācija, fotogrāfijas vai videoklipi – ja tie ir paredzēti konkursam kā daļa no dalības nosacījumiem.
Ja attēls redzams fotogrāfijā, attēls un/vai skaņas ieraksts videomateriālā, notikums, notikuma dati.
Datu apstrādes juridiskais pamats
 
VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts – piekrišana:
  • Konkursa dalībnieku nosacījumu izpildes uzraudzība un kontakta ar uzvarētāju gadījumā;
Foto sesijas un citas reklāmas kampaņas un rezultātu kopīgošana.
VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts – Līguma izpilde:
  • Loterijas (konkursa) līguma noslēgšana un izpilde.
 
VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts – likumīgās intereses:
  • Uzņemt un izmantot attēlus un/vai video no mūsu organizētajiem pasākumiem reprezentācijas nolūkos.
Datu glabāšanas periods
 
Konkursa dalībnieku dati tiek glabāti 1 gadu no konkursa uzvarētāja paziņošanas dienas.
Publisku pasākumu un reklāmas kampaņu gadījumā izveidotie rezultāti tiek publiskoti – 5 gadus no pasākuma vai piekrišanas došanas dienas.
Izveidotie rezultāti tiek glabāti kampaņas arhivēšanai – 1 0 gadus.
 
 
PRIVĀTUMA POLITIKAS BEIGAS.